منو اشيا عمودي
صفحه اصلي
آموزشی
اخبارصفحه اصلی
اخبارو اطلاعیه ها
اسلاید شو
پیوندها
دسترسی سریع
دفترآموزشهای آزاد
سامانه کلاس مجازی
ورود
اخبارو اطلاعیه ها
قدردانی رئیس دانشگاه پیام نور از پاسداران و جانبازان ایران اسلامی پیام دکتر محمدرضا زمانی به مناسبت فرارسیدن روز پاسدار و جانباز؛
قدردانی رئیس دانشگاه پیام نور از پاسداران و جانبازان ایران اسلامی
دکتر محمدرضا زمانی در پیامی فرا رسیدن سوم و چهارم شعبان سالروز میلاد با سعادت امام حسین(ع) و حضرت اباالفضل العباس(ع) روز پاسدار و جانباز را تبریک گفت.
به گزارش روابط عمومی ، در متن پیام دکتر زمانی آمده است:
سالروز میلاد با سعادت امام حسین(ع) و حضرت اباالفضل العباس که از سوی بنیانگذار انقلاب اسلامی به عنوان روز پاسدار و جانباز نامگذاری شده، فرصتی مغتنم برای پاسداشت و تکریم عزیزانی است که با تاسی از فرهنگ غنی و ارزشمند عاشورا و روحیه انقلابی خود نقشی تاثیر گذار در تاریخ ایران اسلامی بر جای گذاشته ودر حفظ کیان و دفاع از ارزش های اسلامی جانانه ایستادگی کردند.
گرامیداشت روز پاسدار این حافظان مرزهای شرف و آزادگی و همچنین جانبازان عزیز کشور، الگوی ماندگار صبر و ایثار و ارزشمندترین ذخایر میهن عزیزمان مهم ترین وظیفه همه مردم به ویژه قشر دانشگاهی و فرهیخته کشور است زیرا  آسایش، آرامش و اقتدار امروزکشور، مرهون جانفشانی این بزرگمردان است که در هشت سال دفاع مقدس، با اخلاص و ایمان به خداوند متعال، آزادگی را برای ملت ایران به ارمغان آوردند.
امروز نیز پاسداران و حافظان امنیت کشور، استوار و جان برکف با تاسی از سید و سالار شهیدان، در راه اهداف مقدس نظام مقدس جمهوری اسلامی گام برداشته و خار چشم مستکبرین و دشمنان قسم خورده نظام جمهوری اسلامی ایران همچون آمریکا و ایادی آن خواهند بود. ولی وعده الهی پیروزی است.
اینجانب به نمایندگی از دانشگاهیان پیام نور سراسر کشور ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهدای انقلاب و 8 سال دفاع مقدس، اقدام مشمئز کننده، خصمانه و غیر قانونی دولت آمریکا علیه سپاه پاسداران انقلاب اسلامی را محکوم کرده و  روز بزرگ پاسدار و جانباز را به تمامی پاسداران و جانبازان کشور صمیمانه تبریک عرض می نمایم.
امید که عزت و کرامت پاسداران و جانبازان عزیز کشورمان و همچنین خدمات شایسته و ارزشمند آنان به انقلاب اسلامی همچنان مستدام باشد.

 
 
 
 
امتیاز دهی